En 50-årig kvinde blev kort før klokken halvt to i nat udsat for tasketyveri.
Kvinden kom cyklende på gangbroen fra Åbyhøj mod Viby, hvor en gerningsmand pressede hende ind i siden og rev hendes taske fra hende.
Den 50-årige kvinde råbte gerningsmanden an, men han vendte rundt og kørte mod Åbyhøj.
Gerningsmanden beskrives som iklædt mørk hættetrøje kørende på en MTB.

