Cyklist på skadestuen efter påkørsel

Lørdag eftermiddag ved 15.30-tiden måtte en 55-årig mandlig cyklist en tur på skadestuen efter han var blevet påkørt af en modkørende bil.

Bilen, der blef ført af en 51-årig mand, kom kørende ad Viengevej i Risskov og svingede til venstre ad Ransøvej ind foran en modkørende cyklist.

Cyklisten blev påkørt og væltede over i en personbil, der holdt stille ved vigelinjen på Ravnsøvej.

Den 55-årige cyklist blev kørt til skadestuen til behandling for lettere skader.