Amfetamin-påvirket bilist kørte uden kørekort

En 44-årig mand blev søndag eftermiddag kort før klokekn 16 anholdt og sigtet for narkokørsel og for at køre uden kørekort.

Forinden var manden blev standset i sin bil på Ringboulevarden ved Randers SV. af en politipatrulje i en rutinekontrol.

Den 44-åriges pupiller var så små, at politiet fattede mistanke til, at han var påvirket. Det viste sig at være korrekt, da manden erkendte at have taget amfetamin og drukket et par øl. Det viste sig, at manden heller ikke havde noget kørekort.