
Nationalbanken har i dag været udsat for et cyberangreb. Det skriver Finans.dk.
Ifølge mediet skete angrebet ved middags tid og stod på i nogle timer. Også Statsministeriet har i dag været udsat for angreb og i onsdags var det Integrationsministeriet det gik ud over.
Der var tale om et såkaldt denial-of-service-angreb.

