
Den norske Kong Harald er blevet indlagt på hospitalet. Det oplyser det norske kongehus på sin hjemmeside.
Ifølge kongehuset blev Kong Harald indlagt fredag på Rikshospitalet i Oslo på grund af en infektion.
Om kongens tilstand hedder det: “Tilstanden er tilfredsstillende, og Kongen er i bedring”.

