
Den danske nationalskjald, Kim Larsen, er blevet indlagt. Det oplyser Kim Larsen & Kjukkens impresario på bandets Facebook-side.
Her skriver han bl.a.:
“Kim Larsen blev i aftes indlagt på hospitalet i Odense. Der opstod komplikationer ifm omlægning til ny medicin.” og “Situationen er nu under kontrol, og Kim Larsen forventes snart frisk igen”.
Facebook-opslaget har fået mange til at komme med kærlige og opmuntrende hilsner.

