
Manden havde i går eftermiddags forladt sin bopæl på Tåsinge og efterladt en besked, som indikerede, at han var livstræt. Han blev sidst set på Torvet i Rudkøbing, hvor han blev sat af en taxa omkring kl. 15.00. Han havde over for taxachaufføren givet udtryk for, at han skulle til julefrokost på værtshuset Øens Bodega i Rudkøbing.
Da manden ikke var kommet hjemme efter lukketid, valgte politiet at udsende en efterlysning med navn og billede.
Onsdag formiddag kunne politiet så meddele, at den 59-årige var fundet i god behold.
Opdateret kl. 09.59 efter fundet – foto af den 59-årige slettet fra artikel.

