
Da brandvæsnet kom frem, var der ild i en lejlighed på 2. sal og ilden bredte sig til den ovenliggende lejlighed og derfra videre til taget.
Flere beboere i ejendommen blev evakueret og en person blev bragt til behandling på sygehuset og senere overført til Rigshospitalet. Personens tilstand kendes ikke.
Slukningsarbejdet fortsatte ud på morgenen og derefter gik brandvæsnet i gang med at sikre sig, at der ikke var risiko for, at ilden kunne blusse op igen.
To lejligheder er udbrændt og op mod otte andre er blevet skadet, endten af røg og sod eller af vand fra slukningsarbejdet.
Det er endnu ikke klarlagt hvad årsagen til branden var.

