To mænd i 20’erne er blevet anholdt, sigtet kvalificeret vold ved at ville påkøre en gruppe mennesker fredag aften i Kolding. Det skriver JydskeVestkysten.
Episoden fandt sted kort før klokken 20 fredag aften på Lærkevej i Kolding, hvor de to mænd i en bil kørte op på fortorvet og forsøgte at køre tre mennesker ned. En person blev ramt, dog uden at komme alvorligt til skade, skriver JydskeVestkysten.


