Det er ikke altid let at ramme plet med julegaven, og derfor er januar højsæson for at få byttet legetøjet. Det har ikke været muligt for alle de danskere, der købte gaverne i konkursramte BR og Toys’R’Us, og dem kommer Bilka og føtex nu i møde med en bytteservice.
– Vi ved, hvor meget det betyder for danskerne at give julegaver til hinanden. Og hvor vigtigt det er, at de også kan byttes til det helt rigtige. Det er virkelig ulykkeligt, at kolleger i branchen går konkurs, og mange danskere derfor risikerer at brænde inde med julegaver, så nu forsøger vi at give en hjælpende hånd, siger Mark Nielsen, direktør i Bilka.
Bilkas og føtex’ bytteservice dækker julegaver købt i BR og Toys’R’Us i Danmark, hvis varen findes i føtex, Bilka eller de to kæders netbutikker. Julegaverne byttes til andet legetøj i føtex’ og Bilkas udvalg.
– Med over 100 lokale butikker landet over har vi en mulighed for at komme kunder i stort set alle egne af Danmark til undsætning. Der kan være enkelte forskelle i vareudvalget, men vi lover at gøre, alt hvad vi kan for at hjælpe, siger Thor Jørgensen, direktør i føtex.
Den landsdækkende bytteservice gælder hele januar måned.
– – – –
Fakta
Bilka og føtex bytter fra d. 2. januar 2019 julegaver købt i BR og Toys’R’Us.
Den landsdækkende bytteservice omfatter julegaver i ubrudt emballage købt fra d. 1. november 2018, hvor der kan fremvises bon eller byttemærke. Medbringer kunden en bon, byttes varen til andet legetøj svarende til den pris, der er angivet på bonen. Ved byttemærke byttes til varens tilbudspris.
Julegaverne byttes til varer indenfor Bilkas og føtex’ aktuelle legetøjssortiment. Enkelte forskelle i sortimentet kan forekomme.
Bilkas og føtex’ landsdækkende bytteservice tilbydes i alle varehuse ved henvendelse i Kundeservice og gælder hele januar måned.
Bytteservice omfatter ikke gavekort til BR og Toys’R’Us. Her bedes man henvende sig direkte til BR eller Toys’R’Us.
Kilde: Salling Group